Reklamace

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI

Reklamované zboží zašlete spolu s vyplněným reklamačním formulářem, který najdete na uvedeném odkazu:

Reklamační formulář    Nepojmenovaný 25

> Vyplňte prosím všechny kolonky.

> Chcete vyměnit poškozené zboží z např. sady zboží (tj. z několika kusů v balení), zašlete pouze poškozenou část, ne celou sadu. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je jen jedna jeho část.

> Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Už používané zboží nebo jeho část, vždy vhodně zabalte. Náklady na odeslání reklamace k nám hradí zákazník.

> Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechte jako doklad o odeslání. Zásilky prosím neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.

Reklamační podmínky v PDF    Nepojmenovaný 25

Adresa pro zaslání reklamace:

BONY plus s.r.o.
Do Špice 754/19a
725 29 Ostrava

Tel. kontakt:   Martina Bugová | +420 774 361 105 ( prac.dny od 9:00 - 17:00 hod.)

> Reklamace vyřizujeme v co nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30 denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky.

 > V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží Vám zásilku zasíláme na naše náklady.

Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem

 > Vždy je třeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží již při přebírání zásilky od přepravce. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. A vždy požadujte sepsání protokolu o poškození balíku.

> V případě poškození zboží dopravou bez evidentního znaku poškození balíku, tzv. skryté vady, je nutné oznámit reklamaci nejpozději do 1 pracovního dne od dodání zásilky. Opožděné reklamace nemohou být uznány.

 > Reklamace můžete uplatnit na tel. +421 774 36 11 05, nebo mailem bony@bonyplus.cz

 > V případě, že je zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.


Zásilkovna: na výdejním místě si můžete zásilku zkontrolovat ihned při převzetí, pokud je poškozena, žádejte sepsání protokolu o poškození balíku.

> V případě dotazů neváhejte kontaktovat naše Zákaznické centrum na telefonním čísle +420 774 361 105.