7f72acec7e5a1c6293aa4d070d5c6d04.svg(+420) 774 361 105         envelope2.pngeshop@bonyplus.cz      Kontakt      Doprava a platba      Gravírování laserem    


Reklamace

JAK POSTUPOVAT PŘI REKLAMACI

Reklamované zboží zašlete spolu s vyplněným reklamačním formulářem, který najdete na uvedeném odkazu:

Reklamační formulář       (můžete vyplnit i v elektronické podobě)

  • Vyplňte prosím všechny kolonky.
  • Chcete vyměnit poškozené zboží z např. sady zboží (tj. z několika kusů v balení),zašlete pouze poškozenou část, ne celou sadu. To platí i v případě, že se jedná o výrobek, který se skládá z více dílů a poškozena je jen jedna jeho část.
  • Zboží zasílejte nejlépe v originálním obalu. Už používané zboží nebo jeho část, vždy vhodně zabalte. Náklady na odeslání reklamace k nám hradí zákazník.
  • Balíček zašlete jako obyčejnou, popřípadě doporučenou zásilku. Podací lístek od zásilky si ponechte jako doklad o odeslání. Zásilky prosím neposílejte na dobírku, takto poslané zásilky nepřebíráme.

Reklamační podmínky v PDF     _


​​​​​​​Tel. kontakt:  +420 774 361 105 ( pracovní dny od 7:00 - 11:30  /  12:00 - 15:30 hod.)


  • Reklamace vyřizujeme v co nejkratší možné době, nejdéle však v zákonné 30 denní lhůtě. Tato lhůta začíná běžet dnem doručení zásilky.
  •  V případě uznané reklamace s žádostí o výměnu zboží Vám zásilku zasíláme na naše náklady.


Jak postupovat v případě poškození zboží přepravcem

  • Vždy je třeba si pečlivě zkontrolovat dodané zboží již při přebírání zásilky od přepravce. Zásilku, která jeví známky poškození, nepřebírejte. A vždy požadujte sepsání protokolu o poškození balíku.
  • V případě poškození zboží dopravou bez evidentního znaku poškození balíku, tzv. skryté vady, je nutné oznámit reklamaci nejpozději do 1 pracovního dne od dodání zásilky. Opožděné reklamace nemohou být uznány.
  • Reklamace můžete uplatnit na tel. +420 774 361 105, nebo mailem bony@bonyplus.cz
  • V případě, že je zboží poškozeno, ačkoliv byl obal neporušený, je nutné o této skutečnosti co nejdříve informovat buď přepravce, nebo naši společnost.


  • Zásilkovna: na výdejním místě si můžete zásilku zkontrolovat ihned při převzetí, pokud je poškozena, žádejte sepsání protokolu o poškození balíku.


  • V případě dotazů neváhejte kontaktovat naše Zákaznické centrum na telefonním čísle:   +420 774 361 105.


Produkty

Kategorie zboží

Popis dárků laserem

Na vybrané dárky Vám vygravírujeme věnování

Výdejní místa

9 891 výdejních míst po celém Česko - Slovensku

Dárek Zdarma

Při objednávce zboží v hodnotě vyšší než 300Kč Vám přiložíme dárek, jehož výběr stačí zadat v objednávkovém košíku.

Doprava zdarma

Při nákupu nad 1 700 Kč je doprava zdarma (neplatí pro Nadrozměrné zásilky)

Okamžité slevy

Už při Vašem prvním nákupu můžete využít nabízené slevy

Volejte na telefonní číslo +420 774 361 105

Platební možnosti


Rychlý kontakt

+420774361105 +421948255102 facebook



(+420) 774 36 11 05

Po - Pá:  7:00 - 11:30  /  12:00 - 15:30 hod.



Okamžitá a bezpečná platba kartou přes ComGate bránu.



Rychlost doručení
Kvalita komunikace
Přehlednost obchodu
99 %
našich zákazníků bylo spokojeno s nákupem na www.bonyplus.cz
1609 hodnocení